Strani

torek, 28. september 2010

Sodelovanje na natečjih da ali ne?

hm...težka...
letos sem se avgusta prijavila na dva natečaja in bila na obeh razočarana. Pa mogoče ne zaradi tega, ker nisem bila izbrana, ampak zaradi končnih produktov. No, vsaj enega. Naslov natečaja za izdelavo logotipa in celostne grafične podobe je bil: "kolpa.dotakni se zgodbe". Gre za predstavitev kolpe in njenih značilnosti v turistične namene. Turistični produkt z imenom KOLPA: DOTAKNI SE ZGODBE je sestavljen iz treh podproduktov. Prvi podprodukt PO KOLPI DOL, PO BREGU DOL predstavlja aktiven in športen način preživljanja prostega časa ob/in/na reki Kolpi. Drugi podprodukt ŽUBORENJE NARAVE predstavlja neokrnjeno naravno dediščino destinacije. Tretji podprodukt KOLPSKE ZGODBE pa predstavlja kulturno dediščino destinacije.
No, kakorkoli, izbran je bil naslendji logotip, ki pa se mi zdi idejno superski, dodelan pa slabo. 1. kamenčki spominjajo na fižolčke, opaznost logotipa ne najboljša, ne deluje kot celota (spodnja tipografija ne gre v kontekst), ne predstavljam si niti štampiljke ali žiga v tej podobi-se pravi uporabnost logotipa... Nočem biit krivična, ampak vedno znova me ti rezultati presenečajo. Gre pri razpisih res samo za veze in poznanstva? (v tem primeru najbrž ni bilo tako, saj je bilo točkovano anonimno). Ali se splača vložiti kar nekaj dnevni trud v nekaj, za katero je 1. nagrada precej nizka in 2. že vnaprej veš, da ne bo nič iz tega? Ali pa sem mogoče preslaba na tem področju:p?
Ocenite sami. Spodaj najprej primer zmagovalca.

in še moja predloga:

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

JA JA JA JA, je bil pa izbrani motiv kr malo boljši do tvojega, kajneda, ti nadobudna zumbarka...eeeeeeeehehehehehe

Anonimnež :D

Kat pravi ...

I don't think so:)

Anonimni pravi ...

Izbrani logotip definitivno ima neko zgodbo (samo napis "dotakni se zgodbe" bi res lahko bil v drugi pisavi), medtem ko si se ti samo poigravala s fonti, kar pa, žal, nima nobenega pomena, ki bi pritegnil množice :) Tako pač to je, odločitev je (bila) pravilna.

Lp

Kat pravi ...

Hm. Ima zgodbo? O sivem neživme kamnu? Kakšen vtis daje o Kolpi...zares turistični produkt ali mogoče kaj nepomembnega, komaj vidnega? Sama uporbanost in pepoznavnost logotipa pač ni na mestu. Ne po barvi, ne kompoziciji, ne obliki,...Po pravici povedano se še vidi ne ali so to kamenčki ali fižolčki...pa tudi kolpa se skorajda prebere...torej na tabli v oddaljenosti 100 metrov se pač ne bi videl in bil totalno neopazen. Kar se pa tiče mojih logotipov sem pa mnenja, da še zdaleč ne gre le za poigravanje s tipografijo, čeprav po pravici povedano lahko s samim igranjem s fontom pridmeo do zelo dobrega rezultata in mišljene ideje. Pri meni je združeno oboje. Očitno je, da samega razpisa o projektu ne poznate dovolj dobro... Gre za barve, predstavitev treh produktov, ki naj bi jih logotip ponazarjal, simbolno in barvno. Pri prvem zavita vijuga, ki napeljuje zgodbo, neskončnost in dinamičnost in še in še, kar je bilo predstavljeno v oddanem priročniku. Pri drugem, ki je malo sodobnejši in minimalistični gre za čiste linije, barvno uskkalejnos tin skladnost, enovitost logotipa. Prepoznavnost v vsakem primeru in še in še bi lahko naštevala in opisovala. Rada bi povedala, da tu ne gre za pravilne in nepravilne odločitve. Gre za sistem točkovanja in vsi vemo, da imajo vsake oči svojega malarja, mar ne? Bojim pa se, da bo sam turistični produkt s tako podobo hitro postal siv kamen, ki ga nihče ne pogleda in ni zanimiv prav nobenemu. Tega pa nočemo, mar ne?

Anonimni pravi ...

Vse skupaj je za nič.