Strani

torek, 19. april 2011

Poroka

Niti si ne predstavljam, koliko energije človek porabi, da organizira poroko, sploh svojo. Še posebej, smo nekateri do sebe še najbolj kritični, kompliciramo povsod, kjer je treba in kjer ne. Poznam pa nevesto, ki je vabila prespustila meni, zahtevala res malo in nič komplicirala. Hvale vredno, res. Da ne omenjam, da je po poklicu inženirka grafike in moja sošolka s faksa. Torej vse skupaj mi je bilo prepuščeno. Juhuhu:D
Niti nisem vedela, kej začet ... Pa sem naredila nekaj osnutkov, ji poslala in so ji bili skoraj vsi všeč. Nekateri bodo res še za "ponucat". Besedilo in dizajn sva uskladili. Potem pa je prišla na vrsto izvedba. Nekako se vedno zdi, da je potrebno za poroko nekaj več, svečanega in okrclanega... pa sem poskusila nekaj na to foro. Pot pod noge in vnabavo po 100 vrst bleščic, pa trakcev (svetlo modrega nimajo skoraj nikjer:p), žičk, perlic, biserčkov... Zadevo je bilo potrebno najprej preizkusit, da ne bi vabilo izgledalo res "Barbie". Odločila sem se spet za manj je več, čeprav sem ga nekej "srala" z bleščicami in poskusila nardit kičasto varianto. Pa mi ni uspelo. Na koncu sem ostala z biserčkom in srebrnim trakcem na kuvertah, rožicami in rahlo svetlečem papirju, ki ga je naročil Smak - hvala še enkrat!:) Pri taki izbirčni frajli, kot sme jaz tudi Leonardo ni dovolj.
Nevesta je zadovoljna. Če je ona, potem je tudi ženin. Oblikovalka pa tudi, vendar se po tej izkušnji boji, da bo pri sebi zares komplicirala in iz muhe delala slona. Jojmene:D Dobro, da še ni cajt za to.


1 komentar: