Strani

četrtek, 28. oktober 2010

Švic bar

Odpira se nov lokal z imenom Švic bar, in sicer pri plesni dvorani Plesneg astudia Novo mesto (bivša Pionirjeva menza). Tam naj bi se zadrževali tako mladi kot tudi malo starejši in vsi tisti, ki pridemo večkrat tja zaplesat. Logotip naj bi to skupno točko tudi nekako izražal in mogoče tudi poudarjal mladost. V tam namen sem oblikovala logo. V prvi vsrti za tablo, ki jo potrebujejo. Najprej sem naredila nekaj osnutkov, nato pa smo uskladili želje, naredili popravke in tu imamo naš nov logo.



4 komentarji:

diana pravi ...

Kaatja, fuuul sem vesela da si tako pridna v bloganju... nekaj časa nazaj si malo pavzo ne?!
Lepo da si nazaj!! sem ena izmed tvojih bralk, tako da le tako naprej!!! :)

Kat pravi ...

oo, danke šun:) ja, sm nazaj...treba tut kej pokazat, kar delamo. Pa Anglija je tut že zdavnej mim. Zdej pa veselo na delo:D Jst tut tvoj blog občasno spremljam:) sm ti si res pridna. Jaz pa kolikor uspem.

Anonimni pravi ...

Dober zacetek

Anonimni pravi ...

Pozdravljena, kakšen font je uporabljen?

Hvala in lp